Producenci
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE I ZWROTY - zasady

REKLAMACJE:

Klient ma prawo złożyć reklamację zakupionych produktów – w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania Towaru.

Uznanie reklamacji ma miejsce wtedy, gdy towar:

  • jest niezgodny z zamówieniem, którego klienta dokonał w sklepie drogeriaorientalna.pl;
  • nie posiada właściwości, odpowiednich dla tego rodzaju produktu;
  • został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.

Klient składa reklamację za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna).

W celu skutecznego złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest określić numer zamówienia i datę doręczenia Towaru, rodzaj Towaru oraz rodzaj obciążającej go wady stanowiącej podstawę reklamacji.

El Masri Group, jako właściciel sklepu internetowego drogeriaorientalna.pl, ma obowiązek poinformowania Klienta o skutecznym złożeniu reklamacji, poprzez wysłanie potwierdzenia reklamacji na adres email Klienta.

drogeriaorientalna.pl zastrzega sobie prawo do zobowiązania Klienta, dokonanego za pośrednictwem wiadomości e-mail, do dostarczenia reklamowanego towaru na adres siedziby El Masri Group w celu rozpoznania reklamacji. El Masri Group informuje, iż nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.

drogeriaorientalna.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od daty przesłania reklamacji lub doręczenia reklamowanego towaru do siedziby El Masri Group .

W przypadku uwzględnienia reklamacji drogeriaorientalna.pl zobowiązuje się do zwrotu Klientowi kosztów przesyłki przesłanej przez Klienta, a także do:

  • wymiany towaru lub,
  • naprawy towaru lub,
  • obniżenia ceny lub,
  • odstąpienia od umowy.

Klient zobowiązany jest do NIEZWŁOCZNEGO wskazania numeru rachunku bankowego, na który ma być wpłacona należność w razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Nieuwzględnienie reklamacji jest związane z:

  • nieuzyskaniem przez Klienta zwrotu poniesionych kosztów przesyłki reklamowanego towaru,
  • możliwością obciążenia Klienta kosztami przesyłki zwrotnej reklamowanego towaru.

 

ZWROTY:

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od daty doręczenia zamówienia na wskazany przez Klienta adres.

W sytuacji, gdy zamówione przez Klienta towary w ramach jednego zamówienia dostarczane będą osobno, partiami lub w częściach, bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od dnia doręczenia na wskazany przez Klienta adres ostatniej rzeczy, partii lub części towarów.

Klienta ma prawo odstąpić od umowy:

  • pisemnie: kierując stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość wraz z Towarem na adres siedziby drogeriaorientalna.pl w ciągu 14 dni od daty doręczenia Towaru na wskazany przez Klienta adres korespondencyjny (decyduje data stempla pocztowego);
  • mailowo: poprzez skierowanie oświadczenia na adres mailowy sklep@drogeriaorientalna.pl w ciągu 14 dni od daty doręczenia towaru na wskazany przez Klienta adres korespondencyjny (decyduje data przesłania wprowadzonych przez Klienta danych);

drogeriaorientalna.pl potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą mailową. Skuteczne złożenie oświadczenia o odstąpieniu skutkuje uznaniem umowy za niezawartą.

W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Klient i drogeriaorientalna.pl są zobowiązane do wzajemnego zwrotu wszystkiego, co otrzymali od drugiej strony, tj.:

  • Klient zobowiązuje się w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy do zwrotu zakupionych towarów na adres siedziby firmy El Masri Group (zwrot następuje na koszt Klienta). Dla zachowania powyższego terminu wystarczające jest nadanie przesyłki przed upłynięciem 14. dnia;
  • El Masri Group zobowiązuje się do zwrotu należności w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od Klienta produktów, będących przedmiotem umowy. Zwrot należności następuje za pomocą takiego samego sposobu płatności, w jaki nastąpiła zapłata za towar, chyba, że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu płatności i niezwłocznie poinformuje o tym sprzedawcę drogą elektroniczną na adres email sklep@drogeriaorientalna.pl.

Zwracany towar musi być kompletny, nie noszący śladów użytkowania (m.in. oryginalne opakowanie).

Pamiętaj, że zgodnie z art. 38 pkt. 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

UWAGA DODATKOWA:

Szanowny Kliencie,

pragniemy zapewnić, że perfumy będące w naszej ofercie, są to oryginalne produkty firm Al Rehab, Al Haramain…. Jesteśmy ich importerem i dystrybutorem. W opisie każdego z produktów uwzględniliśmy charakterystykę nuty zapachowej, szczególnie dla tych z Państwa, którzy nie mieli możliwości zapoznania się wcześniej z danym zapachem. Jeżeli nie są Państwo nadal pewni zapachu, proponujemy na początek zakup próbki perfum – 1 ml (jeśli są dostępne) lub wizytę w naszym partnerskim sklepie stacjonarnym (dane w zakładce Kontakt), w celu zapoznania się z zapachem, a dopiero potem podjęcie ostatecznej decyzji o zakupie.

Informujemy bowiem, że nie akceptujemy zwrotów zakupionych i rozpakowanych perfum w przypadku, gdy zapach nie przypadł Klientowi do gustu. Zgodnie z naszymi zasadami, by dbać o zadowolenie naszych klientów, zwróconego produktu nie wprowadzamy ponownie do obrotu, gdyż nie mamy pewności, czy nie był jednak używany i czy nie był zastosowany na skórę innego człowieka.

Akceptujemy jedynie zwrot towaru nierozpakowanego.

Oczywiście, gdy po zakupie okazałoby się, że w opakowaniu jest inny rodzaj perfum lub inny produkt, wówczas jak najbardziej Klient ma prawo złożyć reklamację.

Licząc na zrozumienie, zapraszamy.

Zespół DrogeriaOrientalna.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl